niedziela, 21 kwietnia 2013

Serial

Jestem wielką fanką Słodkich kłamstewek, na ten serial trafiłam przypadkiem ale nie żałuję ani trochę. Uważam że, jest to świetny serial. Jest to mix wszystkich gatunków oprócz komedii. Serial opowiada historię 4 dziewczyn Emily, Spenser. Hanny i Arii są to przyjaciółki ktróre straciły 5-tą z paczki kumpele Alison, która zaginęła i po 2 latach poszukiwań została znaleziona ale martwa. Po odnalezieniu ciała dziewczyny dostają anonimowe wiadomości, są to najczęściej sekrety które, znałą tylko Ali. Anonim podpisuje się jak -A. Serdecznie zapraszam Was do obejrzenia tego serialu. 

7 komentarzy:

  1. odnośnie Glossy Box - odpowiadam na Twoje zapytanie :)

    a więc tak - GlossyBox, to pudełka z miniaturkami kosmetyków, które są wysyłane raz w miesiącu, istnieją następujące opcje:
    - pojedyncze zamówienie pudełka - 49 zł
    - pakiet na 3 miesiące - 132 zł
    - pakiet na 6 miesięcy - 245 zł

    ja wykupiłam ostatnio pakiet na pół roku,
    dodatkowo można polecać GlossyBox znajomym, poprzez link polecający, za każdą osobę zbiera się punkty, które można wymienić na darmowe pudełko, chociaż jest to opcja dodatkowa, ja nikomu tego nie wciskam, choć jest mi miło, gdy ktoś po przeczytaniu moich recenzji zdecyduje się na zakup :)

    jeśli się zdecydujesz - zapraszam do skorzystania z mojego polecenia - obie dostaniemy punkty :)

    http://www.glossybox.pl/referal?CI=MTEwMTg=

    jeśli będziesz jeszcze miałam jakieś pytania - pisz śmiało :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Podam parę przykładów, mając nadzieję, że znajdziesz coś co Ci się spodoba. Myślę, że na pewno do gustu przypadnie Ci "Nodame Cantabile", która jest cudowną, ciepłą i niesamowicie zabawną historią o pewnej niesfornej pianistce i bardzo dobrze zorganizowanym młodym dyrygencie. Drugim nieco dojrzalszym, ale równie interesującym anime jest "Nana". Osobiście naprawdę uwielbiam to anime.

    Myślę,że całkiem nieźle prezentują się także "Kamisama Hajimemashita", "Honey and Clover", "Spice and Wolf", "Toradora", "Kuragehime", "Paradise Kiss", " Emma: A Victorian Romance " czy rewelacyjny "Ouran Koukou Host Club". Myślę, że może Ci się także spodobać "Vampire Knight", chociaż ja za tym tytułem nie przepadam to jednak wiem, że swego czasu wielu porywał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Polecam Uta no Prince-sama: Maji Love 1000%, Kamisama Hajimemashita, Kuroko no Basuke, Ouran High School Host Club, Kaichou wa Maid-sama!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, prosiłaś żebym podała Ci jakieś nazwy anime.
    1.Kuroshitsuji
    2.Pandora Hearts
    3.KUROKO NO BASKET
    4.SPECIAL A
    Jak byś chciała więcej czytaj mojego bloga :) http://anime-blog-wszystkooanimeimangach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Policyjnym odpowiednikiem "Dr House'a" jest "Mentalista", całkiem niezły serial z ciekawym głównym bohaterem z gatunku tych wybitnie inteligentnych, uroczych chamów. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nom byłam fotoreporterem :) robiłam zdjęcia głównie na meczach hokeja, czasem jakiś imprezach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam kilka odcinków, ale jakoś mnie nie urzekły. Zresztą ostatnio zupełnie nie mam czasu na seriale.

    OdpowiedzUsuń